kırmızı bacalı ev...

biliyorum ki biz orada olabilseydik siz de burada olacaktiniz. bu mekan mesafeleri kisaltip sizi misafir edebilmek icin... buyruuun hosgeldiniz :)

Cuma, Mayıs 06, 2005

duygulu duygu

bugun sevgili duygu'nun dogum gunu. biz yokken, hani (su meshur) "tasinirken" gelip mesaj birakmisti. ben de gordugum zaman ne kadar cok sevinmistim. hem yazacagini beklemedigim icin, hem de cok sevdigim insanlardan biri oldugu icin. insan insandir duygu. gercektir her daim. dunyada boyle gercek gercek yasayan insanlardan. muthis kivrak bir zekasi oldugundan oyledir belki, belki de cocuklugu isvicre gibi duzenli, sistemli bir ulkede gectiginden... belki her ikisi de... aramiza ilk katildigi zamanlar cok eglendirirdi bizi. heyecanlandigi, cabucak bir seyler anlatmak istedigi zaman kelimeleri, deyimleri darmaduman ederdi. sonra da bizimle beraber gulerdi kendi haline. oylesine iyi yurekli, oylesine eglenceli, oylesine "bize lazim" bir dosttur duygu...

buraya mesaj birakmis oldugu icin bizi arada bir de olsa okuyabildigini umit ederek yaziyorum bunlari. zekiyee de yazmis, aysegul de... dogum gunun kutlu olsun duygu'cugum, nice hayirli, saglikli yillara, sevdiklerinle erisirsin insallah...

5 yorum:

Blogger ak der ki...

duygucum dogumgunun kutlu olsun...handanin yazdiklarina ne eklenir bilmiyorum,ama hani kime sorsaniz ''harika biridir''diye arkasindan anilan nadir insanlardandir..elhamdulillah o nadir insanlarin hepsi de arkadaslarim:))esinle,cocuklarinla ve bizlerle birlikte gecirecegin hayirla dolu bir omur diliyorum..

7/5/05 13:40  
Blogger zekiyee der ki...

bir Allahın kulu da yeni bişey yazmamış. nöbetteyim ve canım sıkılıyor. niye kimse bişey yazmamış.

8/5/05 14:33  
Blogger zekiyee der ki...

ya handan nerelerdesin? özlettin kendini. yazsana bişeyler

10/5/05 09:19  
Blogger ak der ki...

zekiye..sen var ya...muthissin arkadasim ya...evet handan..nerdesin bakim?????bak biz ari gibi calisiyoruz

10/5/05 14:40  
Blogger zekiyee der ki...

ha sütler kamyonla ha duygulu duygu. handan ne zman yazıyorsun? kaç gün daha aynı başlığı göreceğiz?

10/5/05 18:31  

yorum yapmak istiyorum

<< Home