kırmızı bacalı ev...

biliyorum ki biz orada olabilseydik siz de burada olacaktiniz. bu mekan mesafeleri kisaltip sizi misafir edebilmek icin... buyruuun hosgeldiniz :)

Çarşamba, Mayıs 18, 2005

evden uzak

sayin misafirler, bir sureligine evimizden uzaktayiz. bu sure zarfinda buraya aktarmak uzere kagit kalem marifetiyle tuttugum gunlugum, internet baglantimiz surekli olmadigindan hala kagit uzerinde bekliyor. simdilik sadece fasulye hadisesi hakkinda yapilan yorumlara yorum ekleyebiliyorum ve zekiye'cigimin dogum gununu sevgili ercan'inkine katarak kutluyorum.

nice yillara sevgili dostlarim...

7 yorum:

Blogger zekiyee der ki...

eve dönmeni 4 gözle bekliyoruz. elif henüz gelmedi ama sanırım yarın gelecek.
bu arada sen ercana dileklerini iletmişsindir muhakkak ki keşke önceden aklıma gelseydi de benim yerime de kutlasaydın

18/5/05 15:50  
Blogger hakanabi der ki...

zeeekiiyyee zeekkiiyeee duuuyy sessiimmiizzii!!! buu geeelleennn dooguumm gunnuu sarrkkiissii sessllerriii! iyiki dogdun zekiye.. ve dahi ercan!

19/5/05 06:38  
Blogger zekiyee der ki...

teşekkür ederim hakan abi.

19/5/05 14:51  
Blogger esengul der ki...

hoşgeldiniz sefalar getirdiniz...bize ne getirdiniz? inci boncuk mu..?kime kime?

20/5/05 06:09  
Blogger nurhan onemli der ki...

hadi cabuk gel,hergun ugruyorum yoksun.neredesin

24/5/05 10:28  
Blogger zekiyee der ki...

nurhan seni burda görmek ne güzel

24/5/05 12:43  
Blogger hbg der ki...

amaniinnn nurhan onemli gelmisss!! hos geldin, sefalar getirdin onemli nurhancim benim :) artik her gun caya kayfeye beklerim, haberin olsun.

esengulcum incik boncuk degil de fotograf getirdik bol bol, olur mu ki?

24/5/05 22:27  

yorum yapmak istiyorum

<< Home