kırmızı bacalı ev...

biliyorum ki biz orada olabilseydik siz de burada olacaktiniz. bu mekan mesafeleri kisaltip sizi misafir edebilmek icin... buyruuun hosgeldiniz :)

Pazar, Haziran 12, 2005

evim evim nem orani yuksek evim

dun gece geldik biz... gec vakit... zaten gittigimiz yerle buranin arasinda uc saat fark var, burasi uc saat onden gidiyor, bir de biz kendi ucagimizi kacirip baska bir ucakla gelmek zorunda kalinca eve varisimiz bir bucugu buldu. (ozel ucagimiz varmis gibi oldu, ama olsaydi ozel ucagini kaciran kimseler olarak bir yerlerde ismimiz yazilirdi sanirim) yolculuk ayri bir macera aslinda ya, onu da yazarsam iyice uzayacak. efenim, benim icin macerasiz ucak yolculugu meyvesiz agaca benzer. hic sevmem dumduz kitabina gore gidip gelmeyi ve hic de oyle bir yolculuga adimi karistirmam... asla! (kendimi ancak boyle kandirabiliyor ve kotu yolculuk anilari degil de macerali yolculuk anilari biriktiriyorum. Allah'tan kaniyorum da...)

soguk var, yaz gelmiyor, usuyoruz, haziran oldu, peki bahara ne oldu derken olan oldu nihayet! yaz, hem de butun nemi, yapiskanligi, bunalticiligiyla geldi. daha dogrusu gelmis. biz yokken... tabii ki bir hafta icinde hizlandirilmis bahar olmadi. burda ilkbahar yok. kistan yaza kamikaze gibi daliniyor ve nitekim daldik ister istemez. sicak iyi guzel de, nem yuksek olunca beni afakanlar bogmaya basliyor. belli bir yuzdeyi astiktan sonra havadaki suyu dokunma duyumla algiladigima kanaat getiriyorum. takdir edersiniz ki bundan sonraki asama bogulma asamasi. biraz psikolojik, biraz fizyolojik, biraz da etraftakilerin (haberler, benim gibi sikayetci insanlar) gaziyla sosyolojik olarak gluk gluk deme raddesine geliyorum. iste tam bu asamanin baslarinda kendimi en yakin klimali mekana ativeriyorum. simdi halûk'un ofisindeyiz mesela... hem evde hala internet yok, anladigimiz kadariyla modem ayvayi yemis. burasi klimali, internetli, mis gibi ohhh... pazar gunu oldugu icin kimse de yok; cay kahve yapip bilgisayarlarin basinda cirit atiyoruz. esasen o calisiyor, cirit atan benim. maksat amerikan arastirma merkezleri ata sporu gorsun.

sacmalamayi burda kesip seyahatimizin (zekiye de okusun diye) bir kismini asagiya yapistiriyorum. zaten artik gec oldu, yatma vakti gelecek, eve gidecegiz. offff... bilgisayarin yanina kivrilip burada mi uyusam acaba?

7 yorum:

Blogger zekiyee der ki...

hehhehheh. okudum merak etme. yemek yediğim yerleri yazıyorum ki insanların yolu ordan geçerse düşünmeden girip yesinler. sen de beni iğneleyip duruyorsun. burda amme hizmeti yapıyoruz.

13/6/05 04:44  
Blogger hbg der ki...

amme hizmetlisi gozumun nuru zekiyee, seni ignelemeyip kimi igneliycem ki, di mi? hem en cok malzemeyi sen veriyorsun :)

bu arada asagiya yapistiriyorum demisim ama yukari yapistirmisim, pardon... aslinda bu yazidan sonra yapistiricam demek istemistim... neyse...

13/6/05 17:55  
Blogger esengul der ki...

ben de aşağıda arıyorum handancım ne aradığımı bilmeden!

14/6/05 05:37  
Blogger hbg der ki...

verdigim rahatsizliktan dolayi ozur dilerim esengul'cum :)

14/6/05 11:21  
Anonymous Adsız der ki...

benim bi dersim var lise ya slm millet ben lise ögrencisiyim o yuzden ödevim şuyaşanılan ortamda ideal nem oranının ne kadar oldugu araştırdım ama bulamadım yardı edermisiniz

11/2/08 14:39  
Anonymous Adsız der ki...

dalga geçiyosun di mi? evet dalga geçiyorum de, lütfen :))
hbg

15/2/08 05:54  
Anonymous Adsız der ki...

slm bende lise öğrencisiyim yaşadığımız ortamdaki ideal nem oranı nedir diye bir ödev verdiler bildiğiniz bir site varsa lütfen acil bir cvp istiyorum saolun by...

20/2/08 13:41  

yorum yapmak istiyorum

<< Home