kırmızı bacalı ev...

biliyorum ki biz orada olabilseydik siz de burada olacaktiniz. bu mekan mesafeleri kisaltip sizi misafir edebilmek icin... buyruuun hosgeldiniz :)

Çarşamba, Haziran 08, 2005

gezelim gorelim

cuma aksami internetimiz telef oldu... nedendir, nasil olmustur, ne kadar sure boyle kalacaktir hic bilmiyorum. ama benim sucum yok. yazmaya oturmustum gayet guzel. cumartesi sabahi ise sabah erkenden yola ciktik. simdi oregon eyaletinde, portland'dayiz. daha evvel bahsettigim ve turkiye'ye donus tarihimizi ertelememizin sebebi olan konferanslardan sonuncusu burada. pazar sabahindan beri iki ayri ulke, uc ayri eyalette tam dort sehir gorduk. kafamda hepsi birbirine girmis durumda, simdi oturmus ayirmaya calisiyorum. otelde kablosuz internet yok. 419 numarali odaya internet baglantili bilgisayar koymuslar, otelcek ondan yararlaniyoruz. su koltuga oturdugumdan beri, ki yaklasik yirmi dakika oldu, bir dolu insan gelip, derin bir ic cekerek geldikleri yere donduler. kendimi kotu hissediyorum. dolayisiyla ayrintilari yazamayacagm simdilik. yazi yerine sevgilerimi gonderiyorum, gecer mi acaba?

12 yorum:

Blogger nurhan onemli der ki...

sevgiler bizden efendim.bu arada beni her burada gorusunde sevincini belirten zekiye arkadasima bende bir kucak dolusu sevgi gonderiyorum.bir kucak dolusu sevgide sevgili arzu cuguma misira gidiyor!!!eveet son kucak dolusu sevgimide taa amerikalara gonderiyorum.su sevgi ne menem sey yahu.ben dolasamiyorum ama o dunyayi dolasiyor.

9/6/05 01:46  
Blogger zekiyee der ki...

bana komik derler ama sen benden de komiksin nurhan. kucak dolusu sevgiler sana, arzuya, handana, ayşegüle, herkese. kadın programları gibi oldu

10/6/05 01:33  
Blogger ak der ki...

ben de onemli nurhanima,zekiyeme,handanima sut kardesim haluka ve tum turkiyedeki sevdiklerime kucak dolusu sevgiler gonderiyorum.al takke ver kulah gibi oldu..birbirimize gonderip duruyoruz ama samimiyetle elbette...

10/6/05 12:17  
Anonymous arzu nun laylası der ki...

slm.sizinle tanışmadık ama arzu dan isminizi çook sık duyardım.yani kıskandığım şeylerin başında geliyordunuz.belki bi gün biyerlerde tanışmamız nasip olur...

11/6/05 10:37  
Anonymous arzu nun laylası der ki...

benimyazım niye öyyle sayfada görünmüyor:((((

11/6/05 10:52  
Blogger ak der ki...

handan sen de aysegulun huviyeti ve aysegul gibi ortadan kayboldun..bu arada leyla performansin harika..hangi bloga gitsem ordasin ve beni acayip gulduruyorsun.aslan arkadasim...

12/6/05 13:48  
Blogger ak der ki...

bu arada handana siz deme..oyle sizliklerden degildir:)

12/6/05 13:48  
Blogger hbg der ki...

merhaba arzu'nun laylasi! ya da sevgili leyla evimize hosgeldin :) ben dogrudan sen diye hitap ediyorum arzu karaman'in seni ballandira ballandira anlatmalarina dayanarak. hic kiskanma yani, sen onun basinin tacisin hep :) simdilik burada, dondugumuzde ise reel evimizde caya kahveye bekleriz, her zaman bekleriz ustelik.

arzu karaman'cim, kayboldum zira 419 no'lu oda fena halde yogundu. iki dakika oturup size yorum yapmaya vakit oluyordu ancak. cogu zaman otelin disinda olmamin da bunda etkisi var tabii ama, firsat bulsam da dedigim gibi, internete talep cok... bu arada aysegul hakkaten kayboldu, iyidir insallah.

sevgi network'umuz, kuslar, cicekler, bocekler, ay ne guzel :))

12/6/05 14:32  
Anonymous arzu nun laylası der ki...

dostumun dostları da benim için önemlidir.inşallah tanışabiliriz,yüzyüze...arzu hanım bi mısırdan dönsün,hep beraber şu zekiye nin sürekşli gidip güzel mamalar yediği yerlere gideriz.hele o lohusa şerbeti...

12/6/05 17:18  
Blogger zekiyee der ki...

handan İnşallah yakında gelior. sen de gel leyla. handanla gezmek için can atıyorum. sen gelirsen seninle de gezeriz.

12/6/05 18:13  
Blogger zekiyee der ki...

ben yarın ayşegülü arayıp bakayım. sizi haberdar ederim.

12/6/05 18:15  
Blogger hbg der ki...

evet evet gezelimm!!! ruh sagligina beden sagligina bire birdir gezmek :)

12/6/05 19:02  

yorum yapmak istiyorum

<< Home