kırmızı bacalı ev...

biliyorum ki biz orada olabilseydik siz de burada olacaktiniz. bu mekan mesafeleri kisaltip sizi misafir edebilmek icin... buyruuun hosgeldiniz :)

Çarşamba, Haziran 01, 2005

hayalet ev

bazen arzu karaman ve esengul'le konusuyoruz internet uzerinden. biri misir'da biri de corlu'da abone olduklari bilgisayarli kahvelerdeki mutena yerlerini aldiktan sonra telefonuma mesaj atiyorlar, ben de her neredeysem kosarak onlara katiliyorum. bu aralar her seferinde niye yazmiyorsun diye hesap soruyorlar, haklilar... aksamlari da halûk ayni serzeniste bulunuyor. aslinda her gece, yarin uzun uzun yazarim husnuniyetiyle yatiyor, her gune de bugun sunlari sunlari anlatirim planlariyla basliyorum. yirmi dort saat yazi yazma dusuncesiyle yasamiyorsam da, gunun onemli bir kismi bu yuzden kendi kendime eziyet etmekle geciyor. artik bu eziyete bir son vermenin zamani geldi, evet... ya bu isten vazgecmek, ya da hic degilse haftada bir yazmak lazim. herkesi gaza getirdim, kendim ortaliktan kayboldum.

bu isteksizlik tasindiktan sonra hasil oldu biraz da. pek ic acici bir baslangic yapamadik bu evde. o aralar icimden hic yazmak gelmedi. esasinda o aralar icimden hicbir sey yapmak gelmedi. olur ya hani insana bazi bazi... sabah kalkmak istemezsin, gece uyumak istemezsin, disari cikmak istemezsin, evde olmak istemezsin falan filan... (insana dedim genelledim ama belki de bir tek bana oluyordur, kim bilir.) yazmak da istemedim haliyle. arada bir yazilanlara bakip, cikiyordum, o kadar... boyle ara verince, ivme kaybettigimden olsa gerek, ilham perilerini kusturdum. koseler soyle dursun, orumcekler duvardan duvara dekorasyona giristi; kirmizi bacali ev hayalet eve dondu. iyi mi oldu? olmadi... simdi bana kaybolan gunlerimi, gunlugumu bastan yazmak icin verseler..... ne icin verirlerse versinler, gecmis zamani geri getirmeyi kime teklif etmisler de reddetmis? galiba burada esas nokta kime teklif etmisler olacak... gectim...

bakalim hayalet evi temizleyip, badana boya yapip kurtarabilecek miyiz... istanbul'a az kaldi, ben artik istanbul'da misafir agirlamak istiyorum...

2 yorum:

Blogger esengul der ki...

Handanım hoşgeldin tekrar evine.artık ümidi kesmiştim şahsen ben. allahtan msn'de görüşüyorduk ta o güzel sohbetinden mahrum kalmadık arzumla beraber. ben ikinizi de çok özledim.inşallah sanal alemde değil de gerçek evinde muhabbetin tadına varırız inşallah. öpüyorum seni. hoşgeldin evine:)

2/6/05 02:36  
Blogger hbg der ki...

hos bulduk esengulcum. esas ben seni gorunce sasirdim, internetini fareler yemisti ya hani, ondan :) hem sanalda hem gercekte muhabbet isterim, muhabbetin fazlasi olmaz nasil olsa...

3/6/05 00:41  

yorum yapmak istiyorum

<< Home