kırmızı bacalı ev...

biliyorum ki biz orada olabilseydik siz de burada olacaktiniz. bu mekan mesafeleri kisaltip sizi misafir edebilmek icin... buyruuun hosgeldiniz :)

Pazartesi, Haziran 27, 2005

uctu uctu...

turkiye yolcusu kalmasinnn!!! bugun saat bes kirk bes'te ucuyoruz. kahraman turk pilotlari bizi yarin turkiye saatiyle on civarinda istanbul'a atacaklar. yerimizde zip zip zipliyoruz, duyurulur...

not: gelis tarih ve detaylarimizi merak eden, israrla soran ve bize bir an once kavusmak isteyen degerli arkadaslarimiz icin bir kimsenin bilgisayarindan iki arada bir derede internete baglandik ve bu notu yaziyoruz. on gundur internet baglantisi olan bir bilgisayarla iliskimiz olmadi. ne okuyabildim, ne yazabildim. bu durumu bir kez daha elimizde olmayan teknik neden olarak nitelendiriyor, gozlerinizden opuyorum...

12 yorum:

Anonymous Adsız der ki...

Oh be kardeşim nihayet... Ama sizi nerden bulcaz şimdi biz? İstanbul'da mı kalacaksınız? Nasıl iletişime gececez Görgün ailesiyle?
DİLEK

28/6/05 04:15  
Blogger esengul der ki...

yaşasıınnnnnnnnn... hoşgeldiniz sefalar getirdiniz. gözlerimiz yollarda bekliyoruz. daha kelimelere dökemedik sevincimizi, gösteremedik coşkumuzu ama en kısa zamanda yüzyüze görüşmek dileğiyle.

28/6/05 06:42  
Blogger zekiyee der ki...

canım benim ,hoşgeldiniz. en kısa zamanda kavuşmak, sarılmak dileğiyle şimdilik hoşçakal
(not:yarın sana sarılmak istiyorumn)

28/6/05 13:28  
Blogger ak der ki...

ben de ben de....bi de aglamak istiyorum:((handaaaaannnn,seni gormeyi cok istiyorum.cok ozledim ya.ben de gelicem temmuz sonu,bekleyin beni

28/6/05 14:58  
Blogger esengul der ki...

Handancım ne evdesin, ne ceptesin. sana ulaşmak , amerika'da ulaşmaktan daha zor oldu.en kısa zamanda bu soruna bir çözüm bekliyorum arkadaşım. öpüyorum seni.....

30/6/05 07:07  
Blogger ak der ki...

ya handan konun artik...uca uca bir hal oldunuz..

17/7/05 10:47  
Anonymous arzu nun laylası der ki...

handancım bi uçtunuz uçuş o uçuş...nerelerde neler yapıyorsun????

9/8/05 04:41  
Blogger xtra der ki...

iyi yolculuklar
gelince benim sitemede bir uğrayın lütfen.

diyet üzerine bir blog. kendimi ve arkadaşları zayıflatmaya çalışacağım.

http://iamxtralarge.blogspot.com/

31/8/05 02:33  
Blogger yEşiL der ki...

Kirmizi bacali evin sahibesinin TR anilarinida isteriz.. :)

26/9/05 07:04  
Anonymous zynep der ki...

handan'cım nerelerdesiniz..uçtunuz geldiniz tr'ye ama nerelerdesiniz...

kucak dolusu sevgiler..

en kısa zamnda buralarda görmek umuduyla...

12/10/05 10:00  
Blogger kayhan der ki...

ammada bekleyenin varmış:)
allah kavustursun

31/7/06 07:19  
Blogger handan der ki...

pippa bacca için;

http://handannkaleminden-handan.blogspot.com/2008/04/pippa-bacca.html

adaşım selamlar, sevgiler
handant.

13/4/08 15:28  

yorum yapmak istiyorum

<< Home